דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית נומרולוגית 2010 - אוריה לרום 

מאת    [ 31/10/2009 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 4977 פעמים ]

תחזית נומרולוגית - אוריה לרום

לכבוד יום הולדתכם אתם מוזמנים לבדוק ולדעת את תחזית הנומרולוגית לשנה הקרובה, מה מצפה לכם וכיצד להתמודד ולהתכונן על ידי חישוב תאריך הלידה שלכם. הנה השיטה כיצד לחשב: אנו נמצאים כרגע בשנת - 2009 ותאריך הלידה שלנו הוא 14.3.1975 מחשבים כך: יום ההולדת + חודש ההולדת + השנה שאנו נמצאים בה 1 + 4 + 3 + 2 + 0 + 0 + 9 = 19 1 זו השנה שאליה אתם נכנסים ביום הולדתכם.


שנה 1.
שנה של התחלות חדשות, זוהי ראשיתה של תקופה חדשה בחיי האדם, ראשית של תהליכים. זה זמן טוב להתחיל דברים גדולים. שנה זו מאופיינת בנסיעות, הוצאת רעיונות לפועל, רכישות , מציאת אהבה וזוגיות. שנה זו נפתחות בפניכם חלונות, דלתות ואפשרויות רבות. שנה של צמיחה.


שנה 2.
המספר שתיים נחשב לאחד המספרים היותר בעיתיים בנומרולוגיה. זוהי שנה לא יציבה מבחינה כלכלית, זוגית שנה עם הרבה מריבות ואף התפרקויות של מערכות יחסים. האדם השרוי בשנה זו נוטה להיכנס לדיכאונות, עד לכדי קבלת סממנים לבעיות גופניות. לא מומלץ בשנה זו לקחת החלטות רציניות וגדולות.


שנה 3.
הכניסה לשנה זו מסמנת כניסה לשנה טובה, שנה של התרחבות, שנה פורייה, שנה של שמחה. בשנה זו יש סבירות גבוהה מאוד לקידום בעבודה או ברווחים בעסקים. שנה זו גם מאופיינת ברכישת נכסים או קניית בית או דירה חדשים, או מעבר לדירה מרווחת יותר. השנה הקשה עברה חלפה לה, ואת מקומה תופסת שנה הרבה יותר אופטימית, המזמנת אפשרויות רבות.


שנה 4.
בשנה זו יש להפשיל שרוולים ולא לחלום, זהו זמן טוב לשקם מערכות יחסים, ואת המצב הפיננסי, השנה על האדם להיות בעל משמעת עצמית חזקה מאוד, ולסדר היטב את סדר יומו.


שנה 5.
שנה זו טובה לשנות דפוסי חיים, בצורת לימודים או בלקיחת קורסים שונים, זה הזמן לצאת לנופש או לטיולים אחרי השנה הקשה ( שנה 4 ) והעמוסה שעברה על האדם. שנה זו נותנת לאדם יותר היכרויות עם אנשים חדשים ועם מקומות חדשים. הדגש בשנה זו צריך להיות על חיי החברה במיוחד לפנויים ופנויות לקראת שנה הבאה.


שנה 6.
שנה מעולה לפנויים למציאת בני זוג לחיים, ולנשואים לשיקום מערכת היחסים. אלו שיתמהמהו בשנה זו בעניין הנישואין, עלולים להחמיץ את הרכבת. זו שנה ממש טובה ליציאה לבילויים משפחתיים, ומאמץ להרים את חיי המשפחה לפסגות חדשות. וכן שנה טובה להתפתחות אישית ומודעות עצמית.


שנה 7.
שנה של חשבון נפש וסגירת מעגלים. זוהי שנה קשה לאהבה, עבודה, עסקים, האנרגיות ירודות. רבים מסיימים מערכות יחסים, נכנסים למשברים. יש להימנע מכניסה לדיכאונות, שכן בסופו של יום - גם השנה הזו תחלוף לה ובאופק הקרוב שנה קלה יותר. יש להיזהר שלא להאשים את הסובבים אותך בקשיים שלך.


שנה 8.
זוהי שנת ההתאוששות מהשנה הכבדה הקודמת, בשנה זו יכול האדם לנשוף מתוכו את השנה הקודמת. בשנה זו ישנן הזדמנויות לשיפור איכות החיים וכן רמת החיים.


שנה 9.
שנה של התארגנות לקראת תקופה חדשה, שנה של סיום תהליכים והכנת הקרקע לחדש, שיגיע בשנה הבאה. כל שינוי שהאדם רוצה, רצוי שיתחיל בו כבר מהשנה הזו לזרוע את הזרעים לשנה מספר אחד הבאה עלינו לטובה.


בדיקה להתאמת שמות על ידי אוריה - בחינם !!

אוריה לרום - מאמנת ומייעצת באמצעות נומרולוגיה קבלית
בשילוב תקשור, פתיחת מזל וגורל, התאמת שמות ועוד..
מזה שנים ונרשמו לזכותה הצלחות ותוצאות מוכחות
052-2782258 oriya10@gmail.com אתר - http://www.oriyalarom.com
"התקווה הכרחית בכל מצב"



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב